Wijzigingen

Contactgegevens wijzigen
Wijzigingen in uw contactgegevens kunt u zelf doorvoeren via myCertiQ. Met uitzondering van uw bankgegevens. Hiervoor kunt u een e-mail sturen aan servicedesk@certiq.nl.

Handelaar wijzigen
Wilt u de handelaar (de partij die uw garanties van oorsprong ontvangt) wijzigen? Dit kunt u doen door een e-mail te sturen aan servicedesk@certiq.nl.

Wijzigingen in de productie-installatie
Voor wijzigingen aan uw productie-installatie, zoals het vermogen en of er wel of juist geen sprake is van eigen verbruik, moet een nieuwe aanmelding (Verzoek tot Vaststelling) gedaan worden. De netbeheerder beoordeelt de aanvraag. Nadat de netbeheerder goedkeuring heeft gegeven, wordt de installatie definitief ingeschreven, hiervan ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Is de huidige inschrijving van uw installatie onjuist? Neem dan contact op met uw netbeheerder. Afhankelijk van de situatie moet er een nieuwe aanmelding gedaan worden of zal de netbeheerder een verzoek bij CertiQ doen om de gegevens te corrigeren.

Wijzigingen door overname of verhuizing
Lees meer informatie over wat u moet doen wanneer er sprake is van een verhuizing of overname van een productie-installatie.