• Home>
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is de status van de registratie van mijn productie-installatie?

U kunt de status van de registratie in MyCertiQ bekijken. Meer informatie vindt u hier.

 

Ik heb mijn productie-installatie aangemeld, maar heb nog geen bevestiging van de inschrijving ontvangen?

U kunt de status van de registratie in MyCertiQ bekijken. Meer informatie vindt u hier.

Hoe kan ik mijn vaststellingsverklaring, verzoek tot vaststelling of deelnemersovereenkomst bekijken?
U kunt deze documenten bekijken door in te loggen in MyCertiQ. Meer informatie vindt u hier.

Waarom krijg ik nog geen subsidie?

RVO zal starten met het uitkeren van de subsidie, nadat uw installatie is ingeschreven. U kunt de status van de registratie in MyCertiQ bekijken. Meer informatie vindt u hier.

 

Ik heb (nog) geen EAN-code van mijn productie-installatie, kan ik mijn productie-installatie al aanmelden?

Wij adviseren u om eerst contact op te nemen met uw netbeheerder om een EAN-code van uw productie-installatie op te vragen.

 

Ik heb een productie-installatie, moet ik deze inschrijven bij CertiQ?

U kunt uw installatie om verschillende redenen inschrijven bij CertiQ. Bekijk ons stappenplan om te zien welke stappen voor u van toepassing zijn.

 

Ik wil mijn meetwaarden bekijken, kan ik zien wat mijn productie-installatie heeft opgewekt?

Nadat wij de productiegegevens van de netbeheerder hebben ontvangen, kunt u deze bekijken door in te loggen op MyCertiQ . Meer informatie vindt u hier.

 

De meetwaarden van mijn productie-installatie ontbreken en/of zijn onjuist. Wat moet ik doen?

Mochten de ingestuurde meetwaarden niet juist zijn of ontbreken, neemt u dan contact op met uw netbeheerder. De netbeheerder kan de ontbrekende waarden alsnog insturen of onjuiste waarden corrigeren.

Wat is een handelaar?

Informatie over wat een handelaar is en doet, vindt u hier.

 

Kan ik als producent zien hoeveel GvO's / CvO's er zijn uitgegeven en naar welke handelaar deze zijn gegaan?

Uw GvO's worden uitgegeven op het account van de handelaar die  u gekozen heeft, waardoor enkel uw handelaar inzicht heeft in de voor uw installatie uitgegeven GvO's/CvO's. Door in te loggen op MyCertiQ kunt u zien wie uw handelaar is.

De eigenaar van mijn productie-installatie is gewijzigd of gaat wijzigen, wat moet ik doen?

In dat geval is er sprake van een verhuizing en/of overname. Meer informatie vindt u hier.

 

Ik wil een wijziging doorgeven, wat moet ik doen?

Informatie om de wijziging door te geven vindt u hier.

 

De inschrijving van mijn productie-installatie is verlopen, hoe kan ik de inschrijving verlengen?

U kunt een Herverzoek tot Vaststelling indienen door in te loggen op MyCertiQ.

Uw netbeheerder zal uw verzoek vervolgens beoordelen.